take care

Jeg håper hele Oslo tar vare på hverandre når en er ute på byen!

 

Måtte man kunne rive av ballene på disse mennene som voldtar- det er for lite å straffe noen kun kort tid for en handling som ødelegger et helt liv!

Jeg kan ikke sette meg inn i den personlige tragedien det er å bli voldtatt (og håper jeg aldri må det heller…), uansett om det er ti den ene helgen og en den neste- så er det fortsatt like ille for den det hender med!

Jeg blør i hjertet over de som dette skjer med! Leste et referat fra P4- hvor de hadde intervjuet noen gutter på rundt 25 hvor de mente at det var jentene sin feil at de ble voldtatt… er så trist- det er en realitet og sånn sett er det bra at det blir tatt opp, men det er bare så ufattelig trist at det er en realitet at jeg ikke har ord for det. Hvor ligger feilen- hva kan man gjøre for å rette det?

Skulle ønske jeg hadde svaret 😦 !

 

Leave a Reply

